Tuesday 21 July 2009

Hang out with Aten , Linda and Yaya






Hari ni bangun pagi-pagi terus g kerja. Patutnya hari nih cuti tao but stok baju baru sampai banyak dokh. So, aku terpaksalah datang keje tp 5 jam jek sbb dah janji ngan Yaya ngan Aten nak hang out hari ni. Td kol 1 aku punch-out pastu tukar baju terus g panggung sbb Aten ngan Yaya dah tunggu sana. Actually aku nak tengok cerita Ice Age 3 tp Yaya nak tengok cerita skrip 7707, so aku ikot jela. Tak kesah pon tengok cerita ape janji dpt lepas gian lama gila tak tengok wayang. Heeee. Ceritanya oklah. Tak seram kot tp banyak scenes terkejut jek. Best gila kuar ngan dorang. Dah lame tak jumpa Aten sbb dia dah g Matrix Tangkak, so jarang la nak dpt jumpa dia. Hee. Pas abis tengok movie jek jalan-jalan kat dlm jusco. Haha. Bosan lorh ngan jusco, kerja jusco, cuti pon g jusco. Suddenly Aten cakap Linda ada kat jusco gak. So, kitorang g la jumpa Linda. Makin pendek minah tu. Haha. Pastu bertambah buncit lol. Rindu sama Linda. Dia belajar kat Matrix Penang. jaoh wokk. Aku balek kol 6 sbb da janji ngan sis nak amek aku. Malas nak naik bas. nak tunggu tu yang meletihkan. At the end of the day, happy sangatla dapat kuar ngan dorang. Aten, Linda, Yaya nanti kuar ngan aku lagi oke. Love korang!!!!

1 comments:

Anonymous said...

syg besnye kowg!!
na join gk!! =(