Friday, 23 October 2009

Oh Abg Wann...

Hoh. Tetiba plak aku rindu kat abg Wann. Hurm, dah lame tak contact dia. Haritu aku mesej@kol dia tak angkat. Aku tak tahu kenapa dia buat gitu. Aku tak tau la aku ade cakap benda yang mengguris hati dia. Rasanya takde kot. Aku try kumen kat ms pon sama. Abg Wann kalu baca blog adik ni please la respon k. Adik minta maaf kalu selama kita kenal adik banyak susahkan abg. Adik sayang sangat kat abang!!!!! Rindu nak dengar suara abg yang merdu tu.. hehehe... :)

1 comments:

Wann said...

Haloo my dear...

Maaf pasal ari tuh
Bukan sombong tp kan abang jadik jurulatih kbngsaann
So damn pretty busyy

Take care k
(",)